Gå til innhold
  • Bli medlem

Walkie Talkie med "babycall"-funksjon


trebor0709

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes walkie talkier med babycall funskjon?

Det jeg er ute etter er å høre ungen(e) og å kunne kommunisere tilbake mens jeg er på vei tilbake til teltet. Jeg liker å gå fiske litt etter ungen(e) har sovnet på kvelden, men med en vanlig Neonate babycall er rekkevidden, spesielt i ulendt terreng, meget svak. Nå er det ikke snakk om å gå flere kilometer unna teltet, men type 100-200 meter maks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Vi brukte tidligere noen helt enkle WT fra Claes Ohlson eller lignende på jobb ifm testing av fiberkabler når vi ikke kunne benytte mobilen. Selv disse enkle kunne man sette i "automodus" slik at de sendte ved tale slik at man slapp å trykke knappen så jeg tipper du finner noen forholdsvis billige du kan benytte til formålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.