Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for fine turrapporter @Megalep. Leste denne samt rapporten fra Hardangervidda, du skriver meget godt. Jeg tror de aller fleste av oss har en indre Ludvig ett eller annet sted  :-)

PS. Vygotsky var en imponerende fyr, synes jeg. Han var svært tidlig ute med banebrytende forskning innenfor pedagogikk. Jeg husker jeg ble imponert over ham da jeg studerte pedagogikk.

• Liker 1
Skrevet
martin.m skrev (5 timer siden):

Takk for fine turrapporter @Megalep. Leste denne samt rapporten fra Hardangervidda, du skriver meget godt. Jeg tror de aller fleste av oss har en indre Ludvig ett eller annet sted  :-)

PS. Vygotsky var en imponerende fyr, synes jeg. Han var svært tidlig ute med banebrytende forskning innenfor pedagogikk. Jeg husker jeg ble imponert over ham da jeg studerte pedagogikk.

Enig, Vygotsky er fin. Han og Dewey seilte opp som favoritter for meg i pedagogikken. I rapporten ble Vygotsky - litt ufortjent - brukt som «symbol» på studiet jeg med glede tok pause fra, PPU var ingen stor høydare sånn generelt (hvertfall ikke for en som gjerne bare farte på tur på den tida).

Takk for hyggelig tilbakemelding 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.