Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med erfaring med Bergans Helium Expedition Dome 2-Persons?


Erling G

Anbefalte innlegg

Jeg finner lite informasjon om teltet på nett. Noen som har erfaring med dette teltet? Tenker å bruke dette til solo fjellturer i overgangene mellom vinter og sommer. Kanskje også vinter. Jeg var på jakt etter et 4-sesongs telt som er forholdsvis lett og med god plass. Teltet har to innganger med forholdsvis store vestibyler. Er romslig ettersom det er høyt og med bratte vegger. I følge kjøkkenvekta er det 3,1 kg noe som må sies er lett for et 4-sesongs telt. Er klar over at det ikke er ideelt at innerteltet må opp først om det skulle være mye nedbør, men med øvelse tenker jeg at ytterduken er på plass i løpet av 3-4 minutter. Det var ett telt igjen på XXL og jeg fikk det til god pris - 4.000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.