Jump to content

Teltspørsmål for 100de gang: Exped Auriga

Recommended Posts

Posted

Er på jakt etter 4-sesongers solotelt, dette sto oppslått på Oslo sportslager :

http://www.oslosportslager.no/product/2668/7776/394668/Exped_Auriga_to-manns_telt.html

Lite for to men så bra ut for en. Fin pris og.

(Særlig på mandager og onsdager, da er d 20 % der hvis man er med i Obos eller DNT).

Selgeren skrøyt fælt av det. Jeg spurte om han ikke hadde noe negativt å si om det. "Nei", svarte han da.

Noen som har prøvd dette?

Annonse
  • 2 months later...
Posted
Er på jakt etter 4-sesongers solotelt, dette sto oppslått på Oslo sportslager :

http://www.oslosportslager.no/product/2668/7776/394668/Exped_Auriga_to-manns_telt.html

Lite for to men så bra ut for en. Fin pris og.

(Særlig på mandager og onsdager, da er d 20 % der hvis man er med i Obos eller DNT).

Selgeren skrøyt fælt av det. Jeg spurte om han ikke hadde noe negativt å si om det. "Nei", svarte han da.

Noen som har prøvd dette?

Fant denne posten tilfeldig, og lurte på om noen kan bekrefte om Oslo Sportslager har 20% på mandager/onsdager?

Såvidt jeg vet har de bare 15% ved kjøp over 1500 kroner og 10% mellom 200 og 1500.

I tillegg har de handlekvelder innimellom med 20% rabatt. Kanskje var det en slik trådstarter tenkte på?

Posted

Øh ja, det var visst det. I høst hadde de sånne handlekvelder noen mandager og onsdager etter stengetid for folk med Obos- eller DNT-medlemsskap. KJlubbkvelder kalte de det. Vet ikke om det fortsatt er sånn.