Lyckeboden Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 (endret) Etter siste tur registrerte jeg ar det var på tide å modernisere seg litt på jakkefronten. Som alltid ramlet det med et par andre ting også. Bla en Bergans Superlett pant. Spent på hvordan den fungerer. Jeg hadde også fingeren på avtrekkeren på en Bergans Superlett jakke også, men valget falt altså på Neomondo Esbo 3 layer til halve prisen. Sitter og angrer bittelitt, selv om jeg ikke har erfaring med noen av dem. Noen her som har erfaringer med Neomondo? Må også innrømme at valget ikke er så stort om man ser etter klær i størrelse «LE» (Liten elefant). Og jeg kjøper altså klær i størrelse XXXL 😅 Endret 15. april 2020 av Lyckeboden
Aleksander Jacobsen Skrevet 9. mai 2020 Skrevet 9. mai 2020 Neomondo... Er det XXLs eget merke? Kjøpte en Neomondo Kviby alpinbukse under vinterens lagertømming for en hundrelapp, primært som en teltbukse til vintercamping. Varm og veldig behagelig. Tviler på at det er veldig holdbare plagg dog...
Lyckeboden Skrevet 9. mai 2020 Forfatter Skrevet 9. mai 2020 Vet ikke om det var XXL sitt eget merke. Har brukt den på noen turer nå. Og har et godt inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå