Gå til innhold
TonePåTur

Newbie turer med packraft - tips til sommeren?

Anbefalte innlegg

Hei😊

Eg venter på at mi siste investering skal komme i posten! Packraften er undervegs! Planlegger derfor turer til sommeren. Her er sikkert mange drevne sjeler med packraften, men ein gang var dokke newbies og: så har dokke tips til fine turer, med lite stryk i elvene (kan padle rolige elver)? 😊😊😊

Eller er det fine plasser å rusle rolig inn til og campe, for så å padle og fiske i området? Fiske er nesten sjølvsagt asso.

Reiser gjerne til Hardangervidda, slik som i fjor, som da var med tung sekk og såre føtter😂 I år blir det forhåpentligvis litt mindre trakking og meir padling👍😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg eid en Packraft så ville jeg prøvd meg på Tinnåa! 
Fra demningen på Tinnoset og ned til Klaumannsjøen ... mange fine fiskeplasser/evjer på veien 👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.