Popular Post Marius Engelsen Posted January 29, 2020 Popular Post Share Posted January 29, 2020 Men det blir bare produsert ett stk. Ihvertfall av meg uten særlig syskills. Kjøpte meg for en stund siden ett stk. exped MW stoltrekk. Det var fabrikasjonsfeil på, så jeg fikk ett nytt, det gamle ble bare liggende. Kjøpte meg nylig ett nytt underlag, themarest xtherm max large med speed-valve. I stedet for å kjøpe nytt stoltrekk, sydde jeg om det ene defekte Exped stoltrekket jeg hadde liggende. Fungerer helt upåklagelig. På bildene har jeg ett halvt z-lite oppå, men det er kun fordi jeg synes Xtherm underlaget er mye bedre å ligge på med dette oppå. Fungerer såklrt like bra uten. Tok meg en time å sy om. Vekten endte på 388 gram. Stoltrekket kan være på hele tiden. Jeg trekker ut stengene under transport, og ruller underlaget rundt stengene. Exped leverer med en pakkpose sammen med stoltrekkene, som er laget for dette. Lompa, rayun, Erlend Gudvangen Bjørkeng and 7 others 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts