Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Marmot Hydrogen innfridde så absolutt de første forventningene mine. Liker denne passformen mye bedre enn den rette og noe smale passformen på MH Phantom Spark. Posen er produsert våren 2019 i China, så like ny som Fjellsport oppga.

• posen har mummy passform, med nok armslag, skulderbredde og lengde 
  • større og mer volumiøs enn Phantom Spark
  • den er noe tyngre enn Phantom Spark, men fortsatt lett nok for meg (virker tyngre enn oppgitt - ikke veid av meg)
  • hetteløsingen er den beste jeg har prøvd
  • upåklagelig dunfordeling
  • bra liggelengde med nok plass 
  • glidelåsen er meget bra, ikke noe dårligere enn på mine andre poser
  • virker forseggjort

Legger inn noen bilder i morgen. Tror dette var et svært godt kjøp og en pose jeg definitivt vil trives i. Legger ved test fra 2016. Min pose (2019) er mørkere grønnaktig (fargen kan ikke beskrives så bilder kommer) https://www.outdoorgearlab.com/reviews/camping-and-hiking/backpacking-sleeping-bag/marmot-hydrogen og https://www.marmot.com/hydrogen-30-sleeping-bag-24120.html?dwvar_24120_size=00095LZ&dwvar_24120_color=4648&cgid=equipment_sleeping-ultralight-sleeping-bags#start=1

Ytterstoffet viser seg å være Pertex Quantum 20 og ikke Pertex Microlight 20. Quantum er et nyere og mye lettere stoff.

Edited by Fotogubbe
La inn lenke til Marmot + skrivefeil + rettelse ytterstoff
  • Thanks 1
Annonse