Bokhylla Skrevet 21. juli 2019 Skrevet 21. juli 2019 Litt feil årstid, men, men... Jeg er på jakt etter en isolert vinterbukse til rolig turgåing, friluftliv uten å være så mye i aktivitet og litt snølek med tantebarn. Har hittil brukt en Fjellreven bukse med stilongs under, men synes det er for kaldt så fort man sitter seg ned (litt frossenpinne). Ser det er salg i Outleten til Norrøna på Røldal goretex primaloft buksen deres, og lurte på om noen har noen erfaring med den? Vil den oppleves for "subbete" og vis om man brukes vanlige sko, og er den varm ? Åpen for subjektive tolkninger Siter
Gittiamo Skrevet 21. juli 2019 Skrevet 21. juli 2019 Til rolig utekos så trenger du jo ikke en dyr GTX-bukse. En helt vanlig boblebukse vil gjøre god nytte der. Og bukser laget for alpinstøvler er veldig vide nederst. Jeg personlig er ikke glad i vide buksebein. Men det er meg. Men ellers er jo buksa veldig fin. Har kjent på de flere ganger og de virker veldig varme. Jeg har en lett fora vinterbukse fra Twentyfour som kosta noen få hundrelapper (jeg bruker min i stallen der den må være vanntett, solid og varm fremfor pustende). Noe sånt er ofte mer enn bra nok for rolige dager i snøen. 1 Siter
Bokhylla Skrevet 21. juli 2019 Forfatter Skrevet 21. juli 2019 Takk for tips @Gittiamo Skal sjekke det ut!! Ikke vært innom outleten deres på en stund, og så så jeg denne lyste mot meg😍😂 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.