Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker meg toppturvenner i Jotunheimen/Rondane området


Maline

Anbefalte innlegg

Hei her inne!

Jeg er ei jente på 25 år som ønsker meg turkamerater som er ivrige på toppturer (både vintertid og sommertid) :-) Jeg kommer fra Vinstra i Gudbrandsdalen og bor derfor tett med nasjonalparker som Jotunheimen og Rondane. Per dags dato bor jeg i Oslo (studerer master i spesped), men er ofte hjemme for å har mer tilgang til fjellet.

Jeg er ganske ny i "randoneemiljøet", men har etter denne påsken fått veldig mersmak på dette. Jeg har til nå besteget 3 topper på rando, Smørbottntind i Romsdalen, Storebjørn og Veslebjørn i Jotunheimen. Nå som jeg begynner å bli kjent med utstyret mitt og nedoverkjøringen går bedre, så har jeg veldig lyst til å bestige flere topper i disse områdene. Andre områder er selvfølgelig innafor, men tenkte i hovedsak disse da jeg bor dem nærmest og tenkte kanskje på andre som bor i samme område :-) men som sagt, alt er innafor.

Da jeg ikke føler at jeg har nok kunnskap, ønsker jeg meg derfor noen "toppturvenner" som jeg kan dra sammen med. Det kreves imidlertid at du har noe tålmodighet med meg da jeg er nybegynner og fortsatt strever litt i ny og ne ;-p

Når det er sagt tar jeg utfordringer med strak arm, så lenge nedoverkjøringen ikke blir for bratt. Det er igrunn bratte partier jeg strever mest med da jeg er ganske ny på ski (har tidligere stått på brett). Oppover er 0 problem :-)

Hadde vært kult å høre fra noen!

Hilsen Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.