Populært innlegg +Memento mori Skrevet 28. januar 2019 Populært innlegg Skrevet 28. januar 2019 Jeg laget en 8 fots igloo i kram snø som en test rett før jul. For et par dager siden, tok jeg ei skøyteski siden den hadde fint spenn, brukte den som mal og jevnet den utvendig. Så har det snødd oppå den. Er blitt så perfekt at den nesten ser kunstig ut! Har sovet en natt i den. Den har fått et mildvær på seg, slik at den satt seg. Legger ved noen bilder av bygginga, som tok ca 4 timer. På kvelden. Dagen etter i dagslys. 14 Siter
Gjest Skrevet 17. januar 2020 Skrevet 17. januar 2020 Hvis du legger iglooen din på en haug/forhøyning, kan du lett få gulvet høyere enn inngangen. Det gir mye bedre sovekomfort. En igloo til to personer lager du med litt øvelse på ca to timer, hvis snøen er ok. Øvelse gjør mester! (Jeg synes din igloo ser for spiss ut). En god igloo har alle fordelene både til et telt og en snøhule. Dvs: behagelig temperatur og minimalt kondens. Det er vel verdt den ekstra tiden det tar å bygge den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.