David Sommervold Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Hei, er på utkikk etter en kjele til snøsmelting. ser etter en kjele tilsvarende denne: https://www.xcsports.com/edelrid/100756/ardor-big-pot-non-stick-3-8-l- denne er utsolgt og finnes ikke lenger. noen som har forslag som kan matche denne? Siter
2_o'Clock_Man Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Trangia leirkjele 4,5 liter er billig og gjør jobben. 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Linken virker ikke, så jeg vet ikke hva du er ute etter (er det 3,8 liter?). Ny for sesongen for meg er en GSI haulite 1,8L tea kettle. Kan helles presist fra med en hånd, håndtak som ikke faller av, man brenner seg ikke, man kan ha lokket på under koking og under helling for å minske kondens i teltet. Trykkere enn store kjeler man søler med og som har løse klype-håndtak. Å søle ett par liter kokende vann over seg selv og klærne i kulden ser jeg sol en potensielt fatal situasjon. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.