GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet (endret)

Sykt artig fisketur det her 🐟 anbefales Ă„ prĂžve hvis du er av den vĂ„gale sorten 😂👍 

Endret av Fiskegal
  • Liker 1
Skrevet

Takk for det 😄 Ørret- eller rĂžyefiske i fjellvann er min favoritt ogsĂ„, ingen tvil om det. Jeg sitter mest og hĂ„per pĂ„ skikkelig frost nĂ„ sĂ„nn at isfiske kan begynne. Har fĂ„tt tips om noen skikkelig spennende Ăžrretvann jeg har lyst til Ă„ prĂžve i vinter đŸŸâ„ïž

Skrevet

En video for fiskenerdene 🐟🐟

De fleste av oss har hÞrt at mÄnefasene kan ha en betydning for fisket. Jeg har undersÞkt litt for Ä prÞve Ä finne ut om dette faktisk stemmer. I videoen presenterer jeg mine funn. 

Del gjerne dine erfaringer! 

• 1 mĂ„ned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ny isfisketur! 👌😄 RĂžya som mĂ„tte til pers denne gangen 😉🐟 Sjekk ut filmen, hvis du vil ta del i mine opplevelser 🐟😊

• Liker 3
Skrevet

Film fra min siste tur 😄 Teltet ved et nytt og meget bra þrretvann 🐟😊😄 Kul opplevelse! Sjekk ut filmen 👌😎 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan oppfĂžrer Ăžrreten seg under isen? đŸŸâ„ïž Jeg tok med meg et ekkolodd og kameraet for Ă„ fĂ„ noen svar 👌😄 Sjekk ut filmen! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ny film ute nĂ„ 😄🐟 Denne gang ble det havfiske fra land, i 15 minusgrader! ❄❄ Det ble en meget positiv og morsom opplevelse, med en bra fangst 👌 Sjekk ut filmen! 

Skrevet

Det Ă„ prĂžve ut et nytt Ăžrretvann byr alltid pĂ„ mye spenning og forventninger 😊 Det er lite som er sĂ„ givende som Ă„ «finne ut av» et nytt vann. Her er en film fra en tur jeg nylig hadde til et nytt Ăžrretvann 😄🐟🐟

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.