Gå til innhold
Fiskegal

Fiskefilmer

Anbefalte innlegg

Takk for det 😄 Ørret- eller røyefiske i fjellvann er min favoritt også, ingen tvil om det. Jeg sitter mest og håper på skikkelig frost nå sånn at isfiske kan begynne. Har fått tips om noen skikkelig spennende ørretvann jeg har lyst til å prøve i vinter 🐟❄️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En video for fiskenerdene 🐟🐟

De fleste av oss har hørt at månefasene kan ha en betydning for fisket. Jeg har undersøkt litt for å prøve å finne ut om dette faktisk stemmer. I videoen presenterer jeg mine funn. 

Del gjerne dine erfaringer! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en video til. Saltvannsfiske fra Senja. Prøver å fiske noenlunde målrettet etter Kveite...Men er egentlig nybegynner å gjører mye nesten for første gang etter beste evne... ...Og er Svensk i tillegg...

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video fra isfisketur med brodern 😄🐟🐟 Julerøya (og ørreten) ble berget 🎅🏻🐟 Så digg at isfiskesesongen for alvor er i gang 😎🐟 Nok en gang mesterlig redigerigsarbeid av min kjære bror 👌 God jul videre folkens! 😄🐟🎅🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isfisketur etter ørret i lite tjern 🐟❄️ Den ene ørreten mistet jeg 2(!) ganger i hullet, men tror du ikke den beit på for tredje gang og ble med opp til slutt 😂 Aldri opplevd noe liknende! Sjekk ut filmen og få med deg den komiske sekvensen 👌🐟😅 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Film fra årets første båttur 😊👍 Det ble stortorskfangst og en meget artig tur 🐟🐟😄 Sjekk ut filmen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt når både ørreten og røya er på hugget 😄🐟 Denne filmen er fra en liten formiddagstur jeg hadde på isen. Jeg endte opp med en fin fangst 😄👍 

Sjekk ut filmen! 👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny film ute nå 😄🐟 Denne gang ble det havfiske fra land, i 15 minusgrader! ❄️❄️ Det ble en meget positiv og morsom opplevelse, med en bra fangst 👌 Sjekk ut filmen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å prøve ut et nytt ørretvann byr alltid på mye spenning og forventninger 😊 Det er lite som er så givende som å «finne ut av» et nytt vann. Her er en film fra en tur jeg nylig hadde til et nytt ørretvann 😄🐟🐟

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av fant
      Jeg flyr til Alta i begynnelsen av august. Endelig skal jeg prøve fisket i Finnmark. Har avgrenset alternativene til to nå. Men hvilket skal jeg velge? Vest for Stabbursdalen  eller Sennalandet? Ørret og røye er like bra, fiske i elv er moro, men ikke nødvendig. Noen som er kjent?
    • Av Karl Aage Kaald
      Hei. jeg og en kamerat har tenkt å ta en lengre fisketur i børgefjell i sommer.
      vurderer å dra med kano, fra namsvatnet opp storfossen å videre til jengelvatnet. inn til lille kjukkelvaten kansje videre til storkjukkelvatnet.  bruke noen av disse vannene som base.
      er det mulig å drasse på kano opp dit. eller blir det mer slit enn morro. (vi er to karer som synes slit er litt morro)
      hvordan er fisket i børgefjell?hvilket vann har det beste ryktet på at det er stor fisk?
      hilsen 2stk dumme trøndere😊
    • Av Glitre
      Hei.
      Jeg lurer på hva dere mener er beste fiske metode i Femundsmarka på høsten. Skal kose meg der 3 uker nå i september.  Mark og dupp rett og slett har jeg kanskje tenkt... noen tanker? 
      Jeg er forøvrig klar over hvor det ikke er lov å fiske fra 1. Sep 👍
    • Av fant
      Hei jeg synes dette ser ut som et fint område og tenker meg opp dit i begynnelsen av august.
      Vet du noe om fiskebestander, fiskekort og lignende så setter jeg veldig pris på noen tips.
    • Av Yngrav
      Hei! Skal på tur til Finnmark, anarjohka i slutten av juli! Og lurer derfor på hvilke fluer og sluker måååååå jeg ha med!?.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.