kai Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte meg en Optimus Nova i fjor høst, og lurer på hvilke deler som etterhvert må byttes? hvor selges disse delene må de bestilles? Siter
dsk Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Delene får du som regel der du kjøpte den, eller hos andre som selger Optimus. Har ikke byttet noe på min 4 år gamle, men den har ikke gått mer enn ca 4 liter drivstoff. Svake punkter er jo o-ringer på spindelen, dette kan du også få i maskinforretninger, enkelte av disse selger også hurtigkoblingen til pumpa. Pumpelær er lettest å kjøpe orginalt. dsk Siter
~R Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du får reserfvedelssett til Optimus-brennerne. De inneholder det meste du kan få bruk for. Se her: http://www.uniflamesupply.no/ Siter
kai Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 ja den siden var sannelig ikke dum! her finner jeg nok det jeg trenger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.