Gå til innhold
  • Bli medlem

Spitsbergen X-Trem 4 Camp


Gisle Uren

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et nytt telt til lengre vinterturer og vurderer et Spitsbergen X-Trem 4 Camp. Jeg synes det er litt i overkant å kjøpe et så pass kostbart telt før jeg er helt sikker på om det er rett type for mitt bruk.

Spørsmålet mitt er derfor; Er det noen av dere her inne som har et Spitsbergen X-Trem 4 Camp, og er villig til å leie/låne det bort for en testtur i vinter?

Jeg og turkameraten min skal på en lørdag til lørdag tur på Hardangervidda 3. mars - 10. mars. Dersom noen her inne er villig til å ta sjansen på å la oss bruke teltet sitt, så hadde det vært en glimrende anledning for oss til å prøve før jeg kjøper. Vi skal selvfølgelig stelle pent med teltet og betaler gjerne en liten sum for å dekke den normale "slitasje" vi påfører. Og vi betaler naturligvis reparasjon av eventuelle skader som måtte oppstå når vi bruker teltet.

Om noen av dere har telt til låns, så send meg en PM.

Gisle

Hardangervidda.jpg.42998cdc164ee20acd22a9238f5c0c7d.jpg

Fra vårtur på Hardangervidda i 2015, med Hårteigen i bakgrunnen.

Endret av Gisle Uren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.