Isak Knutsen Skrevet 28. desember 2017 Skrevet 28. desember 2017 Navn: Høydepunkter fra 2017Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)Dato lagt til: 2017-12-28Innsendt av: Isak Knutsen Tusen takk for et fantastisk år! Har på følelsen av at mange her i forumet sitter igjen med mange flotte turopplevelser etter dette året:) Jeg har opplevd mye spennende både i Norge og andre plasser i verden, og har laget en superkort video med høydepunkter. Følg godt med, for videoen har et høyt tempo! Høydepunkter fra 2017 3
Imp Skrevet 28. desember 2017 Skrevet 28. desember 2017 Ja du har virkelig opplevd mye på kort tid! Så utrolig heldig du er 😊 Her var det mange fine øyeblikk med store kontraster, skulle gjerne sett mer av mange av øyeblikkene 😄👍 1
Isak Knutsen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Imp skrev: Ja du har virkelig opplevd mye på kort tid! Så utrolig heldig du er 😊 Her var det mange fine øyeblikk med store kontraster, skulle gjerne sett mer av mange av øyeblikkene 😄👍 Gøy du så videoen! Det har blitt mye farting dette året ja, du kan se mer av noen av klippene i mine tidligere videoer på kanalen. De er dessverre litt dårligere klippet og redigert da jeg lærer nye ting innenfor redigeringen hele tiden:) Håper på mange turer i 2018 også! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå