Shun Skrevet 2. august 2017 Skrevet 2. august 2017 (endret) Jeg sikler litt på et lett og kompakt kokesystem fra GSI Outdoors, og lurer på om noen andre har erfaring med noen av kokesettene deres? Fordeler eller ulemper? De har flere typer, men foreløpig sirkler jeg mest rundt Halulite MicroDualist Complete: Endret 2. august 2017 av Shun Siter
Shun Skrevet 2. august 2017 Forfatter Skrevet 2. august 2017 (endret) Jeg har lest litt mer om kokesystemer her mens jeg ventet på svar, og ble inspirert til å kjøpe en BRS 3000-titanbrenner på 25 g fra ebay. Det ser ut til å være et kjempetips! Til 86,- NOK. Endret 2. august 2017 av Shun Siter
djing0 Skrevet 2. august 2017 Skrevet 2. august 2017 Jeg og fruen bruker dette settet når vi er på tur sammen. Vi er superfornøyde! Trenger ikke tenke på ekstra kopper/tallerkener etc, da alt følger med. Tar du med en stekepanne i tillegg, evt en kaffekjele til bålbruk, så har du alt du trenger for å dra på tur. Har forøvrig også den brenneren, og den er det god plass til oppi settet. Veldig fint at den pakkposen er vanntett og fungerer som ekstra vannlagring og som oppvaskkum. Skal du på tur alene kan du ta ut det ene settet med skåler, og enten ha med en ekstra gassboks eller fylle tomrommet med mat etc. Jeg skal bestille GSI Minimalist til solobruk tenkte jeg. 1 Siter
HannKatta Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Ser jo steikehøgt ut. Vil det ikke tippe? Må må jo nesten ha plant underlag på det der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.