Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til teleskopstang


dr00hlar

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en teleskopstang til å ha for dagsturer hvor jeg plutselig kan befinne meg i nærheten av et fiskevann. 
Det står mellom disse 2:
https://www.skittfiske.no/avdelinger/fiskeutstyr/stenger/teleskopstenger/dam/shadow-tele-minispin/dam-shadow-tele-minispin-7-5-15g-37cm-112g-151354-p0000135333
https://www.skittfiske.no/avdelinger/fiskeutstyr/stenger/teleskopstenger/berkley/lightning-ht/berkley-lightning-ht-tele-7-3-15g-teleskopstang-149014-p0000131978

DAM Shadow stanga har jeg allerede tidligere erfaring med da jeg hadde en som jeg knakk helt i enden(min feil). Var ganske fornøyd med den og det er definitivt den mest kompakte av de. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Berkley stanga da denne også ser ganske lovende ut. 
Kom gjerne med andre forslag, men har ingen planer om å gå høyere enn 700 - 800 kr for dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • dr00hlar endret tittelen til Tips til teleskopstang
Annonse
Gjest Mareng

Kjøpte nettopp shimano exage 270 minitele 3-14 g. Det medfølgende etuiet med plass til påmontert snelle og en liten slukboks gjør det verdt hele kjøpet. Den er latterlig liten sammenpakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den minitelen til Shimano i lenka over her og er kjempeførnøyd! God respons og nok "rygg" for de fiskene jeg vanligvis får i håven.  For ikke snakke om kompakt. Ei 1000-snelle, Fluorcarbon,Flueboks og ex. Nanofil går greit i futteralet. Jeg kjøpte denne når den kom ut for mange herrens år siden og den var opprinnelig tenkt som reservesett, men blir ofte stående med denne i neven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.