aamodt Skrevet 25. juli 2017 Skrevet 25. juli 2017 Hallo! Jeg hadde egentlig planen om å ha ei uke i løpet av ferien på vest-siden, altså gå opp fra Haukeliseter. Men det ser dårlig ut på været. På vestsiden hadde jeg lagt en liten plan. Men nå vurderer jeg å ta Krossobanen opp ifra Rjukan og deretter vandre innover. Er det noen av dere som har noen tips til gode fiskevann og rute fra Krossobanen? Jeg tenker å ha 4-7dager på tur. Dette er første "langturen" så jeg trenger ikke noen heftige dagsetapper, blir heller en avslapningstur På forhånd takk! Siter
kobrakay Skrevet 14. august 2017 Skrevet 14. august 2017 På 25.7.2017 den 10.04, aamodt skrev: Hallo! Jeg hadde egentlig planen om å ha ei uke i løpet av ferien på vest-siden, altså gå opp fra Haukeliseter. Men det ser dårlig ut på været. På vestsiden hadde jeg lagt en liten plan. Men nå vurderer jeg å ta Krossobanen opp ifra Rjukan og deretter vandre innover. Er det noen av dere som har noen tips til gode fiskevann og rute fra Krossobanen? Jeg tenker å ha 4-7dager på tur. Dette er første "langturen" så jeg trenger ikke noen heftige dagsetapper, blir heller en avslapningstur På forhånd takk! Hvor gikk turen din til slutt? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.