rullekake83 Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Skal ut en runde i Trollheimen på hytte til hytte-tur, men har også tenkt til å ha mulighet for å sove i "egen bolig". Er bare vant til vandring på Finnskogen hvor mulighet for å henge opp hengekøye finnes overalt. Finnes det områder med trær, eller må jeg få lånt meg et telt? Hsr tarp og myggnetting på køya. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+rigotta Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Trær finnes i dalene. Ved Trollheimshytta og Gjevillvasshytta er det trær nok til ei hengekøye. Hvor I Trollheimen har du tenkt deg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rullekake83 Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 Takk, Rigotta. Tenkte en utvida versjon av trekanten. Har dog ordna meg telt nå. Tror det blir enklest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts