Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrev med denne dama på instagram etter at jeg delte annonsen på storyen min og hun mangler en del utstyr om noen har til overs: 

Sovepose til jente på 17, primus, liggeunderlag, bålkjele og en god kniv. Virker som ei utrolig bra dame, så om noen har til overs så er jeg sikker på at hun blir veldig glad! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av TL
      Hei!
      Var så uheldig/ klønete å miste kamerabagen med kamerautstyr ned i en vel 3 m dyp bergsprekk. I og med at jeg var alene på tur tok jeg ikke sjansen på å åle meg ned i bergsprekken.
      Min første tanke var å ta kontakt med lokale for å få hjelp til å få opp kamerabagen, men er litt i tvil om dette er måten å gjøre det på. Oppdraget er jo ikke helt uten risiko. Burde man kanskje heller konsultere profesjonelle.
      Hva vil dere anbefale?

• Av Marita Gløpstad Olsen
      Hei folkens! 
      Jeg investerte i et nytt helsport fjellheimen superlight camp 3 telt i fjor. Som den amøben av en turentusiast klarte jeg så klart å rakne hele teltposen på første tur. Hell i uhell så ble det ikke flere teltturer resten av året pga. Ny jobb og problemet har derfor fått ligge på hylla frem til nå. Ettersom situasjonen er som den er, så blir det så klart norgesferie på oss, som på resten av den norske befolkning. Teltet må så klart derfor med, men jeg stusser litt på hvordan jeg skal få pakket det ned. Har forsøkt å sy teltposen, men er alt for stort hull til mine sy-egenskaper dessverre.  Det jeg lurer på er derfor om det finnes alternative metoder å pakke telt på? 
      Kan man få kjøpt teltpose separat? 
      Hilsen amatør.
    • Av Annajoh
      Hei! Jeg har bestemt meg for å investere i ny sovepose ettersom den jeg har, som er arvet etter min mor og far, visstnok er eldre enn meg😂 OG jeg fryser noe voldsomt i den. Jeg er nok litt frossen av meg, men den er nok i utgangspunktet ikke laget for kaldere temperaturer enn 5 grader.
      Jeg er ute etter en sovepose laget for damer, da jeg ofte blir veldig kald på føttene. Jeg sover gjerne med varmeflaske, to par ullsokker og varmeelement (noen ganger også tovede tøfler), og da holder jeg varmen. Men synes dette er litt tungvint og skulle gjerne kommet meg unna med ett eller to par sokker😂 Er det noen som har gode forslag til en ny sovepose til meg? Jeg skal nok ikke sove ute noe særlig på vinteren, men jeg vil gjerne ha en pose man kan sove komfortabelt i ned til -5 (helst kanskje -10 grader, da jeg som sagt fryser lett). Jeg er ute etter en som ikke koster så veldig mye mer enn 3000 kr. Fint om den er relativt lett og enkel å pakke ned. Jeg kan bruke min gamle på varme sommerdager, denne er mest til vår og høst😊 Håper på noen gode tips!
    • Av NattUgle
      Hei 
      Skikkelig nybegynner her. Aldri sovet ute på fjellet før og skal ikke gå så langt

Jeg trenger et telt som er LETT å bære for sekken. 2 personer kanskje om jeg får en eller ei med der ute, uansett alenetur
      Skal sove på Hardangervidda på sommerstid
      Noen kjøpsanbefalinger, tips råd, erfaringer ute, kjøpshjelp?

Gjerne produkt linker tips råd

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.