Cato Olsen Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Hei Trenger en fiskeplass med ørretgaranti i nærheten av sinnes i sirdalen... Størrelse har ingen betydning, da d kun er for å få de bitt av basillen 😊 Endret 27. juni 2017 av Cato Olsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Jeg vet at det er satt ut en del fisk i Beinesvatnet, men jeg vet ikke hvor godt fiske det er. Jeg har fisket litt i Svartevatnet i området rundt hyttefeltet på Myraleite.Her fikk jeg litt fisk,(rød strek) men jeg tror kanskje du må kjøpe fiskekort. Du får sikkert kjøpt fiskekort på butikken, G.P.Tjørhom. Der vet de sikkert også hvor det kan være fint å fiske. Jeg har mange ganger tenk at det sikkert er bra å fiske i elva inne i Nesedalen, ved Nesefossen, men jeg har akdri fått anledning til å prøve. Sikkert ikke rette plassen hvis du skal ha med uerfarne barn. Endret 28. juni 2017 av REs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Noen som vet hvordan det ligger an med fisk i Valevatn? Tenker en kanotur dit senere i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Hege P. skrev: Noen som vet hvordan det ligger an med fisk i Valevatn? Tenker en kanotur dit senere i sommer. Har vore sett ut fisk der tidlegare, sjekk her: https://issuu.com/stfissuu/docs/fiskebrosjyre_2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svandal Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 De fleste vann rundt Sirdal skal vel være temmelig overbefolkede. Fiskekort til barn(så lenge de er under 16 år) trenger du ikke å tenke på, de fisker gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.