Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi var veldig heldige og endte opp med ei søt, lita turbotispe på 2 år fra en hundekjører på Dokka, Mats Johannesen :) Solgt pga familieforøkelse og mindre tid til bikkjene. 

• Liker 1
Skrevet
Den 13.5.2016 at 23.06, HelldogSköll skrev:

Vi var veldig heldige og endte opp med ei søt, lita turbotispe på 2 år fra en hundekjører på Dokka, Mats Johannesen :) Solgt pga familieforøkelse og mindre tid til bikkjene. 

Bilde??

• 2 måneder senere...
Skrevet
On 5/15/2016 at 5:54 PM, Nissemor said:

Bilde??

Usj, jeg fikk jo ikke noe varsel om at du spurte om dette, da! Jeg elsker jo å legge ut om bikkjene ;) 
Det er hun fremste som er ny (og gubben sin), 2 år gammel og kjempesøt og hyggelig, en fantastisk sterk og flott trekkhund! De to andre er mine (valpen er jo forsåvidt ny, den og ;) Og ekstremt aktiv, blir nok treningsvogn etterhvert kun fordi den bikkja her ikke kan tilfredsstilles med kun gåturer! Hun grå helt til høyre er bestemora til valpis, 6 år gammel og tar livet helt med ro hele tida. Jeg brukte henne en del som lederhund da jeg drev med hundekjøring, hun går fortsatt veldig bra, men har en ryggskade som gjør henne raskt sliten).

by Tine Sköll Johansen-8.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.