Gå til innhold
  • Bli medlem

Reklame for Hallingdal


nesning

Anbefalte innlegg

Annonse
11 minutter siden, nesning skrev:

Det tok litt tid for å bestemme meg å publisere den, (og her kunne jeg finne på mange utflykter...) men det finnes så mange veldig gode og velskrevete turrapporter i forumet at jeg kviet meg litt. Det har seg nemlig slik at jeg bega meg ut på skikkelig fjelltelttur, alene og for første gang.

Takk for at du delte denne turen. Det er akkurat denne typen turer som de fleste av oss drar på, og både bilde og tekst beskriver situasjoner som veldig mange av oss kjenner seg igjen i. Jeg gjør i hvert fall det.

Håper turen ga mersmak :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott turrapport, tusen takk for at du delte den. Det er så fint å bli introdusert for nye steder, jeg har aldri vært i Hallingdal, og fikk veldig lyst å dra dit. Jeg liker aller best turrapportene her i forumet, vi har så uendelig mange fine områder å dra til her i Norge. Korte og lange turer, vinter eller sommer, skrevet i forskjellige forfatterstiler, jeg er altetende!   :thumbsup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for oppmuntring!

Selvfølgelig ga turen mersmak. Har allerede begynt å planlegge ei ukestur på Hardangervidda så snart været (og familien) tillater det.

@Hufsa: Ulempen med Hallingdal er at det er så fint at det finnes massevis av hytter her. Hallingdal er vel mest egnet for dagsturer, sommer som vinter. Det er et stort og velpleid løypenett her. Sommerstiene er stort sett godt merket men det er mulig å rote seg litt bort i saue- og reinsdyrtråkk. Også er det mye vann her. Dere kan tro det eller ei, men en bekjent har fått en 6kg ørret sist sommer. Han lar seg ikke overtale til å røpe hvor, så klart.

Hallingdal er veldig variert, med mye skog og mye snaufjell men det er vanskelig å unngå hyttefeltene på flerdagersturer. Vi stortrives i hvert fall her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.