Gå til innhold
  • Bli medlem

Roberts


Tor Magnus

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

DHL kom med pakke fra Roberts i går :)

 

Nå skal jeg slippe å fryse på beina på vinterens turer.

 

attachicon.gif1620633_10152444140362191_391565450877910829_n.jpgattachicon.gif10392278_10152444140347191_3449313327615953286_n.jpg

 

 

Hvordan er størrelsen på "Snowboots"? Og hvilken størrelse har du på beina, og hva valgte du? Hvilken cuin kvalitet valgte du? Fornøyd? Hva var prisen på frakt? Annet du har å tilføye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er størrelsen på "Snowboots"? Og hvilken størrelse har du på beina, og hva valgte du? Hvilken cuin kvalitet valgte du? Fornøyd? Hva var prisen på frakt? Annet du har å tilføye?

 

Mine er L og jeg bruker 43 i sko. Men bare bestill det du tror, så får du en mail tilbake hvor de ber om eksakte mål og alt skreddersys etter dette.

 

Bestilte begge i 850 cuin da det var ganske lite prisforskjell her. Betalte 28 euro i frakt (med DHL) for tøflene og buksa. Er veldig godt fornøyd med de, meget behagelig materiale og de virker veldig godt sydd.

 

Slutter meg til Henriks undring. De duntøflene så fine ut Oddbjørn. Jeg har et par duntøfler fra Western Mountaineering til vinterbruk, har Roberts sin modell vanntett underside samt såle som mine? Hva var prisen?

 

De har et vanntett trekk, om du vil kan du velge ytterstoffet i vannavstøtende Pertex endurance, men er ikke så mye poeng i det om en velger med trekk.Tøflene er akkurat de samme for de 3 modellene de har, det er trekket som er forskjellig (uten, lav og høy). Jeg valgte høyt trekk. Det er ikke noen såle i trekket så det skal jeg legge inn selv, da de blir litt kalde å gå med på snø siden en selvsagt komprimerer dunen når en går på de.

 

Prisen i L med beste dun er 123 euro (- polsk mva)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er L og jeg bruker 43 i sko. Men bare bestill det du tror, så får du en mail tilbake hvor de ber om eksakte mål og alt skreddersys etter dette.

 

Bestilte begge i 850 cuin da det var ganske lite prisforskjell her. Betalte 28 euro i frakt (med DHL) for tøflene og buksa. Er veldig godt fornøyd med de, meget behagelig materiale og de virker veldig godt sydd.

 

 

De har et vanntett trekk, om du vil kan du velge ytterstoffet i vannavstøtende Pertex endurance, men er ikke så mye poeng i det om en velger med trekk.Tøflene er akkurat de samme for de 3 modellene de har, det er trekket som er forskjellig (uten, lav og høy). Jeg valgte høyt trekk. Det er ikke noen såle i trekket så det skal jeg legge inn selv, da de blir litt kalde å gå med på snø siden en selvsagt komprimerer dunen når en går på de.

 

Prisen i L med beste dun er 123 euro (- polsk mva)

Er det ingen såle i snowbootsene? De kraftigste altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.