eaa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hæ? Skjønner ikke helt... Riktignok er jeg fra fødselen av både tvilling og løve, men er noe usikker på hva du sikter til her...? Fattern var en kløpper på 2-gange'n (altså 2x2). Vi er 4 søsken - 2 tvillingpar. Ganger du fødselsdatoen på det første paret (11/4) med 2, så får du fødselsdatoen til det andre paret (22/8 )! Men at der var enda en, se det visste jeg ikke - før nå! Seksløper har jeg ikke, men o/u hagle har jeg! Og jeg har både smedhammer og vedkløyverslegge! Også har jeg solbriller da - jeg også... Please explain, brother?
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Flott den revolveren på bildet i alle fall! Skikkelig magnum ser det ut for. Nesten synd det ikke er lov til å bruke slike på jakt i Norge. Jeg hadde sikkert ikke truffet noe...men det hadde vært moro likevel.
Svein Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Flott den revolveren på bildet i alle fall! Skikkelig magnum ser det ut for. Nesten synd det ikke er lov til å bruke slike på jakt i Norge. Jeg hadde sikkert ikke truffet noe...men det hadde vært moro likevel. Åååååhhhhh... jeg som trodde det var han til venstre som var tvillingen
Summit Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Åååååhhhhh... jeg som trodde det var han til venstre som var tvillingen Han må vel ha noen flere timer på fjellet i påsken før han ligner han til venstre
Tom Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Negere ser kulere ut enn hvite - sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå