ostr Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i bunnduk for Hilleberg Akto? Ser Outnorth har det, men er det noen andre? Også vært i kontakt med Fjellsport, som sier at de ikke vet når eller om de vil få det inn igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfred97 Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Du kan vel bestille rett fra produsenten - http://www.hilleberg.com/home/products/akto/akto.php#accessories Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Hvorfor ikke outnorth? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ostr Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 Hvorfor ikke outnorth? Fordi jeg lurer på om det er andre som selger det billigere, ser for eksempel at Fjellsport hadde det inne for over 150 kr billigere med fjellforumrabatt. Hilleberg har visst hatt problemer med å påvise lave nok verdier av noe de kaller PFOA, som er grunnen til at Fjellsport ikke har fått det inn igjen fra Hilleberg. Slik jeg forstår det da kan det da være at import og/eller eksport av Hilleberg-produkter til Norge enn så lenge kan være ulovlig. Kan også være at Hilleberg generelt har stoppet all utsending av produktene dette gjelder. Om dette er grunnet slurv i dokumentasjonen eller for høye verdier, vet jeg ingenting om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts