Maiken Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Er det noen som har erfaring med merket "Rab", tenkte spesielt paa dunjakke? Bor i England for tiden, saa jeg lurte paa om jeg skulle kjoepe meg litt utstyr hvis jeg faar raad. Tar gjerne imot tips om andre merker som er bra men rimelig ogsaa! Siter
Parbat Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Har ikke personlig erfaring, men fra andre har jeg bare hørt godord om Rab. Det er forøvrig generelt et svært velrenomert merke. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Rab er et kjempemerke, men jeg vil råde deg til å kjøpe ei jakke med god dunfylt hette, og ikke en som er tynn og rulles inn i kraven, jeg ville også kjøpt den ett nummer for stor, slik at du kan bruke den oppå skall-jakke dersom du skal bruke den på tur. Jeg har hatt dunjakke flere år og må si at vinterstid er det kjempestas med " Lun med dun" Lykke til. Siter
Maiken Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Takk for gode svar! Da er det bare aa begynne aa spare penger! Har hatt lyst paa dunjakke lenge, blir lissom aldri varm nok med andre alternativer! Siter
jh Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har ei Rab dunjakke og det er absolutt et av mine beste kjøp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.