Villmarksfeber Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Noen som har kjennskap til Bomvegen på Tinnhølen? Pris, evnt kostnad for parkering?
+Bjarne H.S. Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Mener jeg betalte en femtilapp ved innkjørselen fra Riksvei 7 for et par år siden. Det dekket også parkering mener jeg. 1
bjoern Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Mener jeg betalte en femtilapp ved innkjørselen fra Riksvei 7 for et par år siden. Det dekket også parkering mener jeg. Stemmer bra det.
tjernivar Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 I år koster det 100,- Du kan betale med kort. gratis å parkere. 3
Thoreau Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Er det mye folk i det området? Går man innover langs stier mot Normannslågen? Hvor er det best å sikte seg inn mot fiskemessig?
tjernivar Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Du kan gå sti mot normanslågen/Sandhaug, stigstuv, Rauhelleren og flere andre steder. Du må regne med en del folk ikke starten, særlig mot Sandhaug. Mange fine fiskeplasser.
Aovelto Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Er det mye folk i det området? Går man innover langs stier mot Normannslågen? Hvor er det best å sikte seg inn mot fiskemessig? Var på Tinnhølen for ei veka sidan. Det var stappfullt, knapt ein ledig plass til parkering. Nokså mykje folk som går til og frå Sandhaug om ettermiddagen, men du treng ikkje gå langt vekk frå stien før det er folketomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå