Kjell Iver Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Noen som har tips om batteridrevne vifter for oppblåsing av packraften? Jeg har en slik liten en liggende som jeg kjøpte på en eller annen jallabutikk en gang, men det finnes sikkert noen mindre og lettere typer nå. Med den jeg har blåste jeg i hvert fall opp Packraften min utrolig fort. Vurdere å lage en skruanordning slik at jeg slipper å holde viften foran åpningen. Kan også brukes til å ta ut luften veldig kjapt. Siter
Oddbjørn Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Synes det gikk veldig fort med pumpebaggen som fylte med også. I stedet for å klemme på hele posen samtidig går det raskere om man holder igjen med en hånd og drar den gjennom andre hånden. Siter
Kjell Iver Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Skrevet 23. juni 2014 Pumpebagen er helt grei den- men for meg (og sikkert fler) er det høyaktuelt å blåse opp båten uten å bære den langt. F.eks. ved en bil eller ved en hytte. Den veier ikke all verden den lille viften - og ved mange opp og nedpakninger kan det være aktuelt å ta den med. Men burde finnes noe enda lettere. Den lille batteriviften leverer 380 liter luft i minuttet. Det er også unnagjort på no-time å ta ut luften av Packraften - den blir flat som ei pannekake. Siter
esstrom Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Søkte på Google "battery driven air compressor" fant blant annet denne http://m.sears.com/999-mega-usa-universal-mini-air-compressor-with/p-SPM11226097519 Kan hende det finnes noe lignede på ebay Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.