norpixx Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hei, noen som vet hvor jeg kan kjøpe Cicada sluk i Bergen? Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spetz Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Her ifølge Google: http://www.sportsdepotet.no/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mareng Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Noen som har erfaringer med disse slukene? Gode eller dårlige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JensM Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 Har testet de over 2-3 sesonger. Og de er ikke lenger i min slukboks for å si det slik. Jeg fikk mer og større fisk på vanlig kobber og sølv spesial 12g. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjellsyn Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Cicada i flere varianter er med i slukboksen på alle mine turer. Fått mange fine fangster med de. Du finner mer om Cicada på en side på Facebook, der er det en egen side om Cicada. Ser de fisker med de både sommer og vinter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts