Gå til innhold
  • Bli medlem

Camelbak Classic 2L


Anbefalte innlegg

Har begynt å snuse på en drikkeblære, og så så jeg at XXL har Camelbak Classic med 2L blære til 300,-

http://www.xxl.no/Root/Vintersport/Pulk-og-Turutstyr/Skisekker-og-drikkesystem/Camelbak-Classic-70-oz-Drikkesekk-12/p/1062205_3_Style#utm_source=frontpage&utm_medium=smallbanner&utm_campaign=uke29&utm_content=Camekbak-drikkesekk

 

Lurer på om det er den samme blæra som man kan kjøpe løst som følger med, for da er det jo billigere å få både blære og sekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er den samme blæra, men vær obs på at den er kun to liter (den vanligste som selges løst er tre liter).

 

Ja, er klar over det. Tenkte kanskje to liter var passe, men tre er kanskje mer fornuftig. Hvordan er det å fylle en drikkeblære i elv/innsjø? Ikke noe problem å få den fylt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke noe problem. Hold den opp ned og sug ut luften etter du har fylt den opp.

 

Hvis jeg har mulighet til å fylle vann underveis foretrekker jeg å kun ha med en flaske som jeg fester på sekken, da slipper jeg å bære så mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.