Chris B. Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Er det noen her som har denne buksen og kan gi en liten vurdering av den? Lurer mest på hvor varm den egentlig er.. Siter
Fimax Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har kjøpt en på salg, men brukt den lite. Jeg synes den er litt for varm og kraftig i stoffet (foretrekker microfiberbuksa). Ellers er det fine detaljer på buksa. Siter
uppis Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har kjøpt en på salg, men brukt den lite. Jeg synes den er litt for varm og kraftig i stoffet (foretrekker microfiberbuksa). Ellers er det fine detaljer på buksa. Hvilken microfiberbukse er det du snakker om her? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
Fimax Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Norrøna Sydpolen bukse. Er dessverre ikke lengre i salg. Jeg vet kun om Bergans Antarctic Expedition som likner. Bergansutstyret er tyngre, kraftigere og dyrere. Jeg liker Sydpolen bedre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.