Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltplasser Eidsbugarden-Leirvassbu


Haugen

Anbefalte innlegg

Da er turplanleggingen i full gang - en av turene i år går også innom et område jeg ikke har vært i tidligere - Fra Eidsbugarden mot Leirvassbu. Skal ha med noen toppturer i området, så jeg lurer på :

Hvordan er teltmulighetene ved Olavsbu, hvis man ikke har lyst å ligge helt oppi hytteveggen ? Regner ikke med at det er mange mulighetene langs stien der den går mellom Sjogholstind og Olavsbunuten, får det begynner å gå nedover mot Olavsbu - her er det vel bare stein ? Er det noen fine plasser f.eks litt øst for Olavsbu, inn i Raudalen ?

Hva når man nærmer seg Leirvassbu - er det noen teltmuligheter i næreheten av en av Høgvagltjørnene ?

Deretter går turen videre mot Gjende og så tilbake mot Eidsbugarden, men her er jeg bedre kjent og vet om fine plasser....Gleder meg til sommerens turer og håper noen der ute kan gi noen tips om spørsmålene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.