Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - Norrøna Svalbard Dri3 jakke


Gjest JRH

Anbefalte innlegg

Nørrøna Svalbard Dri3 har god passform og gode tekniske detaljer, men puster dårlig ved høyere aktivitetsnivå.Til aktivt fjellbruk med ryggsekk vil jeg absolutt ikke anbefale Dri3 membran da rygg- og skulderpartiet blir gjennomvått av svette. Utvendig del av jakka er fortsatt like tørr, så ingen tvil om hvor det blir av svetten. Jeg har aldri opplevd dette problemet med Gore-Tex, så jeg ble litt overrasket over svakhetene ved Dri3 membran.

Selve produktet og løsningene er virker god, men det hjelper lite når jakken ikke puster godt nok.

Jakken tåler heller ikke regnvær særlig godt. Etter en 10 minutters tur i regnvær var jeg våt på skuldrene og i håret. Både hetta og skulderpartiet var vått på innersiden. Dri3 membran vil jeg fraråde på det sterkeste!

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.