Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - Saucony ProGrid Peregrine


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Saucony ProGrid Peregrine er superlette terrengløpesko for tørt vær. Du mister ikke grepet før underlaget gir etter, og dersom du blir våt på beina er du tørr igjen på rekordtid.Jeg har nå brukt Saucony ProGrid Peregrine i 1,5 år, og er utrolig fornøyd. De er superlette, og er en drøm å ha på føttene, og foten er beskyttet av en innebygd plate som gjør at du ikke skader deg på skarpe steiner eller røtter. De har utrolig godt grep, og i 90% av tilfellene gir bakken unna før du mister grepet.

En ting som nok trekker litt ned for mange er at de ikke er vanntette i det hele tatt, men det prøver de heller ikke å være. Dette har dog en bakside, for dersom de blir våte, så tørker de raskt på føttene så lenge temperaturen ikke er veldig lav (bruk tekniske dri-fit sokker eller lignende).

Når det gjelder slitasje syns jeg skoene holder seg veldig godt, og selv om jeg har brukt de veldig hardt og mye er det nesten som nye. Når de er utslitt kommer jeg nok til å kjøpe et nytt par!NB: Skoene er så vidt jeg vet ikke til salgst i Norge, men ferdig importert bør prisen ligge på rundt 500-700kr, noe som gjør de til et kupp!

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.