Jump to content
IGNORED

Ørret-elver i vestlandet, uten vei...

squidman
 Share

Recommended Posts

Har endelig sjans til å ta meg en solo-tur med telt, flue-stang osv...basert i Bergen, men blir offentlig transport. Kan bruke la oss si en uke på prosjektet. Har sett på Eksingedalen (gratis camping! og entusiaster som steller, og stor ørret!), men ikke akkurat villmarks-opplevelsen. Ditto nær-området (Vaksdal, Teigdalen, Os-Elva, Arna-Elva osv..)..

Noen forslag (med forbehold reiser med buss fra Bergen?)...kan dra så langt nord som Jotunheimen. Blir og en solo-tur. Har nå tatt Mørkrisdalen (Sogn), Teigdalselva, alt i nærheten av Voss (kanksje elvene opp fra Voss? - på fjell-platået?), Mjølfjell/Ørneberget, elvene opp fra Stalheim (desverre er Nærøydalen fortsatt for de rike!), sett noe på Lærdal (stengt!) og de andre..

OK noen forslag om du hadde en uke til rådighet?

Tight lines! cookie :-P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Natka1504
      Hello! 
      I'm Natalia, a master degree student from Poland. I love hiking and Norway and that is why I wanted to combine those topics in my master thesis. The thesis is going to be about hiking culture in Norway and in Poland, so I need to do a research among Norwegian and Polish hikers. I prepared a survey but I have a problem with finding a way to send it among Norwegians, since on different facebook groups admins do not let my post be posted 
      So, I would like to ask all of you here for a little favor. First of all, I'd like to ask you for fulfilling the survey. I'd be also veeeery thankful if you could send it to your family and friends. And third of all, do you know any Norwegian facebook groups where I could post this survey?
      Here is the link to the survey⬇️
      www.profitest.pl/s/41766/fkOzz0hF
      Thank you so much for your help! ❤
      Natalia 
    • By Klang
      Hei, 
      er på jakt etter nytt 3 p telt, og dette er en jungel!, vil ha kuppel, relativt lett. Brukes av meg alene eller 2 pluss hund. Sommer, høstbruk...ikke i storm på vidda, men teltplassene kan ligge litt utsatt til ved et fiskevann.
      Nemo og BA selges rundt/under 6000, mens MSR nå ligger på 7000+.
      Noen av disse jeg burde helle mot? Eller ta det billigste der og da? ...eller er Marmot Limelight 3p (eller Exped Lyra eller...eller..🙄🙄) mer enn godt nok??
      Tenkte meg på tur neste helg, så jeg må trykke på kjøp ganske snart🙄😀
    • By Lara Förster
      Hei! Jeg skal gå Hardangervidda på langs på ski neste vår alene. Vet noen om et tomanns vintertelt som funker bra til dette formålet?
    • By Stipica Pavicic
      Kan noen gi meg råd om snøtilstand i begynnelsen av juni i Trollheimen-området.
      Jeg planlegger en tur, og er ikke sikker på at det er en god ide å dra dit tidlig i juni. Jeg har ikke tenkt å bruke noe utstyr til is og snø.

Ruten jeg vil ta er en velkjent SignaTUR Trollheimen (
      Hidden Content
      )
      Det ville være bra hvis noen kan gi meg råd og/eller sende meg noen bildelinker fra Trollheimen i begynnelsen av juni.

Tusen takk
    • By Fjelljentaaa
      Noen som vil fortelle om sin erfaring med Garmin InReach Explorer+? 
      Skal kjøpe meg ny Gps. 
      Den må ha godt batteri, grei størrelse, helst ikke over 5000 og den skulle helst ha gått an sendt mld med uten dekning for sikkerhet for meg som går mye alene i fjellet. 
      Har sett på en Garmin InReach Explorer+, noen som har erfaring? Evt noen som har tips om en annen en? 
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy