Zharack Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 En kamerat og jeg skal på fjelltur i Rondane, og jeg klarer selvsagt ikke å la fiskestanga bli liggende hjemme. Utgangspunktet vårt er Rondanetrianglet, men vi skal sove i telt, og har 14-19. august til rådighet. Er det noen som har noen gode tips til ruter og fiskevann vi bør få med oss i dette området? Siter
Larsdx Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Jeg har ikke fisket så veldig mye i Rondane, men logisk å prøve å få med seg vulutjønna. Å starte fra Straumbu kan kanskje være bra? Siter
squidman Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Leste fra noen gamle websider at sur nedbør var et problem, men har og familie med hytte der som påstår fiske har kommet seg! Også keen på området (men komme seg dit fra Bergen er ikke bare bare!)... tight lines Siter
Larsdx Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Sur nedbør er ikke noe problem lenger. Rondvatnet og tjernet ved Fremre Illmannhøe er overbefolket av røye. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.