Kim Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Line, Trym og jeg hadde en fin vårtur til fots på Storhøi rett nord for Folldal i Hedmark. Vi savna ikke skia! Bilder er lagt ut på Bergtatt: http://www.bergtatt.net/turer/ostlandet/050519_storhoi/main.htm
Svein Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vi savna ikke skia! He,he... enkelte er vel klar for sommeren. Var selv på tur i går, og føret var som i februar.....
eaa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Fottur ja - mmm, det lukter godt av fjorgammel solvarm røsslyng, og furukvaen i lia! Nesten uvant, etter vinterens blåhvite sterilitet. Men jeg har nå ikke lagt bort skia helt ennå da... Hyttetomta var fin ja, men jeg er mer i tvil om sjølve hytta! Og Trym har blitt vegetarianer ser jeg? Bananbikkje!
gi Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 På Nordvestlandet er det mer snø nå (over 1000 moh) enn det var i påska. Nå ser det ut til å bli mildere, så da kan det jo tenkes at det minker litt her også......
Svein Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 På nordvestlandet er det netto snøøkning i fjellet hittil i mai. Kaldere mai tror jeg vi skal lete lenge etter. Var det noen som sa global oppvarming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå