Gå til innhold
  • Bli medlem

Fra Trondheim (Nidaros) til Santiago de Compostela


Anbefalte innlegg

Annonse

Imponerende !

Jeg hørte et foredrag av Rose Zavorny som hadde skrevet bok om pilegrimsvandring her for noen uker siden. Hun fortalte at ingen gikk hele veien fra Trondheim til Santiago.Hun tok tydeligvis feil.

424 dager med rødvin han jo virke fristende, man går jo ikke pilegrimsvandring uten å drikke vin.

Jeg ser du gikk over Dovre og tok båt fra Larvik. Det er vel andre ruter som kan velges også. I alle fall er det en rute på strekningen Nidaros-Karlstad, som kan løpes på ca 14 dager. http://palten.se/aventyr.asp?Id=181#181 . Jeg vet ikke hvordan ferden videre sydover fra Karlstad da går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også at hun hadde tatt båt fra Larvik til Hirtshals. Derfra er det vel ikke så langt til pilegrimsleden gjennom Danmark. Så et reportasje på nett for en tid tilbake at noen dansker hadde intensjon om å gå pilegrimsleden fra Danmark til Santiago de Compastella. Men de skulle gå etappevis, med en ny etappe hvert år.

Mvh Odd Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.