Bjørn-Ivar Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Her ved kysten på Sørlandet har det vært en trist vinter; i alle fall hvis du er av den snøhungrige typen. De fleste av mine venner deler ikke det synspunktet, og min kone mener sågar at det har brakt lykke å investere i snøfresen. Tror jeg selger den igjen, så vi kan få mer snø i sør Vel, jeg ville ha meg en siste vintertur, og tok med meg min firbente venn opp i høyden på Hillestadheia, og der fikk vi oss en flott tur med ski og telt. Har laget en liten video for de som måtte ha lyst til å drømme seg litt bort, http://uteligger.com/wordpress/?p=760
Bjørn-Ivar Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Skrevet 21. mars 2012 Takk for det Kjell Gunnar. Ja, det var en strålende fin tur
Dag G - Evje Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Fin tur det derre.. Men det var nå lovlig tidlig å avslutte vintersesongen...??? Ja, lett for meg å si der jeg er på Svalbard i -15 og sol....
Bjørn-Ivar Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Skrevet 26. mars 2012 Det ligger på rundt 15 grader her også Dag, men det er på den røde siden av termometeret Her kan man bare drømme seg bort til sol og snø, så du får nyte tiden på Svalbard.
Emanuel Desperados Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Så ut som en fin tur i flott vær Kjempe flott hund du har også!
Bjørn-Ivar Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Skrevet 27. mars 2012 Takk for det nikkospikko. Han er særdeles glad i og gå tur og godt selskap spessielt på soloturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå