Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Hei jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaringer med Stormberg klær? De har jo turklær til en litt rimeligere penge. Siter
trygveh Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Har enn Stormberg jakke, til jakt bruk, den er god nokk i lange baner, har brukt den ett par år nå, har ikke noe negativt å si om den. Derimot Har jeg en Norøna Trollveggen den er altfor dyr i forhold til hva du får, holder bra kanskje to sesonger før membranen ryker, gravde snøhule i -35 svettet litt og dermed frøs hele jakken til ett ispanser, var ikke noe serlig behageligt Har tenkt å kjøpe Bergans sin bommuls jakke med diverse forsterkninger. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har Stormberg skibukse. Er godt fornøyd med den. Har også Norrøna og Halöfs goretex klær, men når jeg skal på skitur velger jeg Stormbergbuksa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.