Jump to content

Helsport Svalbard 6 Camp

Recommended Posts

Posted

Hei,

Har noen erfaring med dette teltet ?

Er ute etter et telt som står godt uten mye bardunering, og med bratte innvendige vegger og god høyde.

Det skal benyttes både i på vintertur høyfjellet og sommerturer i marka. Romslig plass til 4 pers og utstyr.

Er også interessert i tips om andre aktuelle modeller.

Annonse
Posted

Er i boks på dette selv. Har kjøpt og solgt 6-7 telt nå de siste par årene da jeg gjør forskjellige erfaringer. En ting er å lese om telt i kataloger og tester, noe helt annet er det å bo i det selv... Synes 6 Camp er det som ser best ut til mitt planlagte bruk fremover. Det har imidlertid vært noe vanskelig å fremskaffe i rødt dessverre.

Posted
Hvor lenge er det siden? De sa på telefon i dag at de ikke hadde :lol:

Det begynner å bli en stund siden ja. Det er vel mulig å få de til å bestille inn.

Prismessig er det vel ikke mange som matcher XXL på Helsport ?

Posted

De bestilte det til meg for en god stund siden, men HS var tomme og ventet levering om uvisst antall uker, sannsynlig 6-8 uker. Da kansellerte jeg. Vurderer grønt, selv om det er hakket mindre trygt dersom uhellet først skulle være ute på vintern.

Posted
Jeg har et rødt Svalbard 6 Basecamp liggende. Teltet har ikke vært brukt. Selges til en gunstig pris.

Bor på Lillestrøm.

Jeg er interessert. PM med kontaktinfo avsendt !