Gå til innhold
  • Bli medlem

Interesse vedrørende skog og natur


nkfprosjekt

Anbefalte innlegg

Dette er ikke promotering eller reklame for organisasjonen det er snakk om.

Hos Norges Kreative Fagskole i Trondheim driver vi for tiden på med et tverrfaglig prosjekt som innvolverer tre forskjellige linjer.

WWF er sentralt i dette prosjektet, og vi har derfor noen spørsmål.

Først og fremst, vet du hva WWF er?

2: Er du medlem?

3: Hvorfor er du i så fall medlem? Hva gjorde at du valgte å melde deg inn?

4: Hvis ikke du er medlem, hvorfor ikke? Og hva savner du / skal til for at du blir medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget kort for mitt vedkommende:

1: Ja, delvis, men ikke tilstrekkelig (som med masse annet).

2: Nei.

3: -

4:

Delspørsmål 1: Kjenner ikke organisasjonen tilstrekkelig, men opplever ofte interesseorganisasjoner generelt som lite nyanserte og "ekstreme/fanatiske".

Delspørsmål 2: nøkkelord vil være mer informasjon, relevant informasjon, nyanse, seriøsitet, enighet vedrørende grunnlaget for organisasjonen, enighet omkring drift +++ jeg er klar over at jeg selv kan finne ut av det meste omkring dette. Noe av årsaken til at jeg ikke har engasjert meg nevneverdig ( om noe) i organisasjonen tror jeg delvis henger sammen med at den drukner i mylderet blant mange andre i en ellers hektisk hverdag som bare har 24 timer. Jeg har med andre ord ikke prioritert tid på dette.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

1. Er det ikke de med pandabrødene? World wildlife ettellerannet federation kansje?

2. Nei.

3. ---

4. Vet ingenting om de enn at de styrer med å berge pandaer og baker pandabrød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.