Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheimen Rundt


Torgeir

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...
*** GRATULERER ***

Takker, Julia :D

Har vært på ferie, og ikke vært innom forumet før i dag.

Planen var å kjøre på under 20 timer, og jeg håpet på 18. Resultatet ble litt over 16, takket være at jeg klarte å henge på tetfeltet helt til Beitostølen. Takk til Rye for mye drahjelp 8) Fra Beitostølen kjørte jeg sammen med 2-3 andre karer, og to av oss kom samtidig til Sogndal. Verste bakken var fra Bygdin til Valdresflya for min del, mest på grunn av manglende energiinntak ved Beitostølen. Og så var det vanvittig mange ekle fluer i bakken i Leirdalen; man blir jo ikke kvitt dem når farten er rundt 10 km/t...

Hvis det blir en neste gang, så skal jeg sykle minst 300 mil på forhånd, med mer fokus på bakke- og intervalltrening. Men det blir ei stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.