Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

G max åpnet nettopp ny butikk på Forus, like sør for Stavanger. mange kjempegode tilbud.

Hvis du ikke fikk med deg åpningen, ikke orket å stå i kø eller rett og slett bare glemte det. Fortvil ikke. Mange av varene ligger i dag på WWW.Finn.no med et lite påslag.

Eks. The north face prism optimus parka. Solgt på Gmax for 999,- avertert på finn for 1900,- Oppgitt nypris 4999,-

Snakket med en som hadde vert innom butikken i går. Ingen kø verken ved døra eller ved kassen. Velfyllt butikk og fremdeles mange gode tilbud.

Skrevet

Kjørte forbi i går i 6-tiden, det sto sikkert 1000 personer i kø... Jeg skal prøve igjen på fredag, så blir det spennede å se om det er like gale :wink:

Skrevet
G max åpnet nettopp ny butikk på Forus, like sør for Stavanger. mange kjempegode tilbud.

Hvis du ikke fikk med deg åpningen, ikke orket å stå i kø eller rett og slett bare glemte det. Fortvil ikke. Mange av varene ligger i dag på WWW.Finn.no med et lite påslag.

Eks. The north face prism optimus parka. Solgt på Gmax for 999,- avertert på finn for 1900,- Oppgitt nypris 4999,-

Snakket med en som hadde vert innom butikken i går. Ingen kø verken ved døra eller ved kassen. Velfyllt butikk og fremdeles mange gode tilbud.

Eg var innom i går etter jobb, og da var det fortsatt mange Prism Optimus i str. L igjen, var også noen få i str M.

Skrevet

Betjeningen sa idag at Prism Optimus ble solgt ut en halvtime etter åpningstid i går, og at ingen varer blir lagt ut på finn...

(Jeg har heller ikke funnet noen produkter fra Gmax lagt ut på finn.)

Skrevet
Betjeningen sa idag at Prism Optimus ble solgt ut en halvtime etter åpningstid i går, og at ingen varer blir lagt ut på finn...

(Jeg har heller ikke funnet noen produkter fra Gmax lagt ut på finn.)

Kl 16 igår hang det ett helt (~20 stk i str L) stativ med Prism Optimus jakker igjen iallefall. Det er vel privatpersoner som har hamstret som legger ut på finn.no tenker eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.