Aalstad Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Er det noe som har erfaringer med bærekomforten på camelbaks større sekkmodeller? Tenker da på de som er 25-40 liter - f.eks: CBR BFM CBR Motherlode Trizip - Eller liknende modeller. Hvordan er disse å ha på ryggen med totalt ca 8-10 kg i? Mvh Andreas Siter
ni liv Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Gå til en butikk som selger sekkene og har noen vekter liggende --> Prøv! Siter
Kristian123 Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Sorry om jeg gjør det vanskeligere, men kan anbefale sekken til fjellpulken, den har ett hull som jeg antar kan passe til camelbacken og en synsykt bra passform. Samtidig som den også er designet som pulkdrag, så følger det med et hoftebelte som kan brukes til hund. Den rommer forresten 20 liter. Siter
Aalstad Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Skrevet 28. oktober 2010 Joda - det beste er selvfølgelig å prøve, men jeg er velsignet med å bo i Tønsberg - den byen i Norge med lavest utvalg av friluftsutstyr. Finnes det ikke i G-sport sortimentet, finnes det ikke i Tønsbeg.. Ingen som har slik sekk og kan sladre på bærekomforten? Siter
askogvoll Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Trodde det bare var jeg som var dårlig på å finne slike butikker i Tønsberg Har ikke hesby sport noe slikt montro, men den har kanskje endret varesortimanget etter nyåpningen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.