diddi Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Jeg har tenkt meg over Hardangervidda (vest) fra hytte til hytte (ubetjente DNT-hytter) neste uke. Start Finsehytta, slutt Kinsarvik eller Ullensvang. Noen der ute som har de samme turplanene og som kunne tenkt seg en turkompis (med hund) Siter
Cerberus Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Jeg har tenkt meg over Hardangervidda (vest) fra hytte til hytte (ubetjente DNT-hytter) neste uke. Start Finsehytta, slutt Kinsarvik eller Ullensvang. Noen der ute som har de samme turplanene og som kunne tenkt seg en turkompis (med hund) Sorry, må bare pirke. Kinsarvik ligger i Ullensvang. Du tenker kanskje på Ullensvang hotell som ligger på Lofthus? Ikke veldig stort problem om dere går DNT-nettet, men husk på at det er reinsjakt Siter
afe Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ikke veldig stort problem om dere går DNT-nettet, men husk på at det er reinsjakt Men skal ein jakt rein, må ein ha kort, og det er kanskje litt i seinaste laget å få tak i no. Så den reinsjakta han ein bare gløyme for i år. Siter
diddi Skrevet 3. september 2010 Forfatter Skrevet 3. september 2010 Hehehe! Du har rett - jeg mener Lofthus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.