Gå til innhold
  • Bli medlem

5x700 i Nordmarka


fjellrypa

Anbefalte innlegg

Jeg vet at en av våre "forumkolleger" er ute på denne turen i dag. Det skal bli spennende å høre rapporten hans!

Selv tok jeg som nevnt annet sted de fem 700-meterne en dag i juli i år. Vi tok det som en tur og brukte hele dagen, men jeg tipper vår venn gjør det raskere unna. Selv valgte jeg å takke ja til turfølge, siden det er en hyggelig variasjon til alle turene jeg bedriver på egenhånd.

Vi syklet og gikk om hverandre, og tok oss god tid. Tre bad, mange raster og jevnt påfyll av drikke og mat. Turen tok nærmere elleve timer og distansen var ca 73 km. Startet fra Sinnerdammen (overnatting) og avsluttet ved Damtjern (hjemreise). Toppene tok vi fra nord til sør: Helgehaugen, Lamannshaugen, Svarttjernshøgda, Ringkollen og Oppkuven. Knalltur!

Her er sporet vi etterlot oss:

b1465fe8-776d-4632-9259-e2fc1de67c53.jpg

(En mer utførlig turrapport kommer ved en senere anledning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.